Godmorgon!

Hej hej, det kom aldrig upp några förebilder igår eftersom att sambon var för lat för att hjälpa mig knäppa ;p

Men han har lovat mig att vi skaknäppa domnu påmorgonen istället :)

Iaf, sov riktigt gott i natt, dock mot morgontimmarna vaknade jag till när jag vände mig av den fruktansvärda träningsvärken :D Snacka om att man är riktigt otränad !

Gjorde gröt till frukost imorse och satte i proteinpulver med cherrysmak som jag köpte för ett tag sen. Måste bara säga att det var det vidrigaste proteinpulvret jag någonsin ätit. Så det blir att köpa nytt till nästa lön.

Nä nu ska jag göra nå nyttigt,ser ut som ett bombnedslag här hemma :)

Bjuder på en finbild på min älskling på vår lång promenad med klövjeväskan så länge :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback